Stockhub Spotlight: Ontdek Januari!

Wij zijn altijd in beweging zodat jij je kunt richten op wat belangrijk is. Deze maand lichten we uit hoe je met ons retourenportaal de klanttevredenheid naar een hoger niveau tilt en een loyaal klantenbestand opbouwt. Maak van retouren een kans voor succes!

Maak retouren eenvoudig, slim en passend bij jouw merk met ons retourenportaal!

Het verwerken van retouren kost vaak veel tijd en brengt omzetverlies met zich mee. Maar wist je dat een soepel en professioneel retourproces zorgt voor tevreden klanten die vaker bij je terugkomen? Een goede afhandeling van retouren is dus niet alleen een kostenpost, maar ook een kans om loyaliteit op te bouwen! 



Daarom biedt Stockhub een retourenportaal dat niet alleen eenvoudig en snel is, maar ook professioneel en volledig afgestemd op jouw huisstijl. Zo zorg je voor een efficiënt proces dat naadloos aansluit bij jouw merk. Wat maakt ons retourenportaal uniek?

Jouw merk, jouw portaal

Creëer een portaal dat volledig in jouw huisstijl is. Klanten ervaren een consistente merkbeleving, zelfs tijdens het retourproces. Ben je een fulfilmentklant bij ons? Dan kunnen jouw klanten zelfs hun eigen huisstijl instellen, waardoor het proces naadloos aansluit bij hun merkidentiteit.

Handige inzichten

Naast onze standaard retourredenen kun je eenvoudig je eigen redenen instellen. Gebruik de resultaten voor waardevolle analyses en krijg beter inzicht in je retouren, zodat jij of jouw klant gerichte maatregelen kunt nemen om ze te verminderen.

Direct foto’s van schade

Vraag klanten eenvoudig om foto’s te uploaden bij schadeclaims. Zo kun je vooraf beoordelen en actie ondernemen voordat het product retour komt.