Klantenportaal

Het Stockhub klantenportaal biedt jouw klanten real-time inzicht in hun
voorraad, bestelstatussen, retouren, facturen en meer. Maak het beheren van logistieke processen
eenvoudig en overzichtelijk. Ontdek hoe dit portaal zorgt voor transparantie en tevredenheid.

Voorraad en verkoopkanalen samenbrengen op één plek

Veel klanten worstelen met een gebrek aan overzicht tussen hun voorraad en de verschillende verkoopkanalen. Met het Stockhub klantenportaal breng je hier verandering in. Jouw klanten zien in één oogopslag welke producten op voorraad zijn, hoeveel er beschikbaar is en welk deel al is gereserveerd, ongeacht het verkoopkanaal. Dit centrale overzicht voorkomt misverstanden en helpt klanten om snel beslissingen te nemen, zoals het tijdig bijbestellen van producten. Zo blijven ze altijd in controle over hun voorraad en bestellingen.

Inzicht in bestelling in het klantenpportaal

Transparantie in de status van bestellingen

Klanten willen vaak weten waar hun bestellingen zich bevinden, maar dit inzicht ontbreekt vaak. Met het Stockhub-klantenportaal hebben jouw klanten direct toegang tot de actuele status van hun bestellingen. Elke bestelling is voorzien van een duidelijke status, zoals pickbaar, gepickt, verzonden of nabestelling. Zo weten klanten precies wat er met hun bestelling gebeurt en kunnen ze hierop beter inspelen.

Transparantie in het inslagproces

Veel klanten missen inzicht in het inslagproces, waardoor ze niet weten of hun goederen zijn aangekomen en verwerkt. Met het Stockhub klantenportaal is dit verleden tijd. Klanten kunnen eenvoudig inslagen aanmelden en aanpassen, terwijl ze altijd realtime inzicht hebben in de status van de inslag. Of een inslag nu deels of volledig ontvangen is, de actuele status is direct zichtbaar.

Inzicht in facturen

Met Stockhub hebben jouw klanten real-time inzicht in hun facturen via het klantenportaal. Van conceptfacturen tot definitieve versies, alles is transparant en direct beschikbaar. Klanten kunnen precies zien welke kosten zijn toegevoegd en waarvoor, waardoor onverwachte verrassingen worden voorkomen. Zo kunnen eventuele onjuistheden direct worden gemeld, nog voordat de factuur wordt verstuurd. Dit voorkomt fouten en scheelt tijdrovend creditwerk achteraf.

Retouren

Bied jouw klanten een professioneel retourportaal volledig in jouw huisstijl. Als fulfilmentbedrijf kun je het portaal zelfs personaliseren met de huisstijl van jouw klanten, voor een consistente merkbeleving.

Met specifieke retourredenen en de mogelijkheid om foto’s toe te voegen bij schade, maak je het retourproces efficiënt en transparant. Tegelijkertijd krijg je waardevolle inzichten om het aantal retouren te verminderen.

Retourenportaal voor klanten